środa, 30 lipca 2014

11





11 miesięcy ...

to sporo ... w zasadzie muszę sprawdzić czy wciąż umiem umieszczać na blogu post ;) ... dlatego tytułem eksperymentu będzie o wszystkim i o niczym ... :) ...

powinno być o minionym bez mała roku ... tzn tak się zastanawiałam czy powinno być i ostatecznie uznałam, ze zostawiam ten rok prawie ;) w spokoju ... nie cofam się ... z czasem co ma wyjść to wyjdzie a ja uniknę brnięcia w nadrabianie ... prawda jak zgrabnie to sobie poukładałam :)? ...







cdn ...

7 komentarzy:

  1. Myślałam sobie...utknęła w życiu. Tym prawdziwym, realnym, tym, które potrafi pochłonąć tak, że nie ma czasu go jeszcze opisywać w internecie. Pomyślałam, szkoda, bo fajnie pisała, ale z drugiej strony fajnie, że ma piękny, wciągający real. A teraz myślę sobie - super, że jesteś!!!
    :))))) - a to wielki uśmiech na powitanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że znowu jesteś;-) Faktycznie, nie ma większej potrzeby analizownia minionych miesięcy.
    Po prostu pisz na nowo i tyle.
    Ja też mam co chwilę spore przerwy. Czas pędzi zwariowanie i trudno chwilami za nim nadążyć...
    Buziaki ślę.

    OdpowiedzUsuń
  3. :) czasami zdarzy się coś w co trudno uwierzyć :) ... i właśnie się stało ... Mira ... Florentyna cztery lata temu tez byłyście pierwszymi wspierającymi mnie na blogowej drodze :):):) ... http://nazakreciemarzen.blogspot.com/2010/07/debiut.html ... i jak tu się w tym czegoś ekstra ;) nie doszukiwać :) ...

    bardzo Wam dziękuje :) ...

    i serio musiałam spróbować czy pamiętam ... motylki testowały wklejanie zdjęć :) ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://nazakreciemarzen.blogspot.com/2010/07/debiut.html ... zapomniałam wkleić linka do pierwszego postu :) ... to ze wzruszenia :)

      Usuń
  4. No wreszcie znów jesteś :-) wypatrywałam Cię.
    Mam nadzieję, że nie znikniesz na dłużej. Motylek piękny. Niech będzie radosną zapowiedzią Twojego powrotu tutaj.
    Pozdrawiam pięknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem nawet jak nie piszę ... :) ... podpatruje ... i masz rację chyba najwyższa pora wyjść z kąta :) ... pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz ... Iza :)

Related Posts with Thumbnails